lørdag 1. november 2008

Tapet og veggplater

En ny dag med jobbing! Her gjelder det å henge i mens foreldrene mine er her og kan hjelpe oss. Dessuten går dagene utrolig fort og vi må jo snart være ute herfra som vi bor nå så det jobbes på spreng!
På bildet under er rommet til Lille Hjerte. I dag begynte jeg og mamma å legge tapet her, men siden tapetet var vanskelig og ikke la seg fint har vi stoppet etter bare to lengder- så får vi se om det har tatt seg litt inn til i morgen, det så bedre ut i kveld så jeg er litt optimistisk...

Om det ser ok ut i morgen så legger vi resten av tapetet da.

Nedenfor-rommet til Sangfuglen

Her er det lagt malerstrie og klart for fargen caffe latte- jeg er ikke særlig fan av malerstrie men jeg synes denne varianten så veldig bra ut.

Soverommet vårt


Her la vi grå tapet- denne var enkel å legge og jeg synes resultatet ser veldig fint ut. Pent med den grå veggen og de hvite listene.

Mamma og sangfuglen i arbeid..

Slik ble det- i morgen får jeg male gulvlistene. Nytt gulv til alle soverommene får vi ikke før i neste uke..

I stua jobbet pappa og mannen min med å legge huntonittplater på veggene.


Jentene følger med mens bestefar spikrer plater...


Stua nesten helt ferdig. I morgen får vi forhåpentligvis grunnet platene et strøk.



3 kommentarer:

Anonym sa...

Lekker tapet på soverommet deres! Dette blir lækkert.

Den gode feen sa...

Vanvittig bra tempo på dåko. Og alt dette klarar de gjere medan dei små går rundt dåko? Imponert :) Tapetane ser nydelege ut - romma vert knallfine. Gledar meg til å sjå med nytt gulv :)

Den gode feen sa...

Vanvittig bra tempo på dåko. Og alt dette klarar de gjere medan dei små går rundt dåko? Imponert :) Tapetane ser nydelege ut - romma vert knallfine. Gledar meg til å sjå med nytt gulv :)