fredag 9. januar 2009

Mens jeg venter på kjøkkenet...


Sakte men sikkert kommer ting på plass...Selv om vi flytta inn i november er det enda masse som gjenstår. Jeg har ikke hengt opp bilder enda, jeg regner med det blir enda en tid med byggestøv og hamring, så det får vente..Men det klør i fingrene så det er hardt å vente.

Johnny har satt opp to pax garderobeskap i gangen og det var deilig å få ryddet inn jakker, luer og votter.


I gangen er det trappa som skal få nye trinn, og så skal døra inn til stua males.

Vi har kjøpt eiketrinn som forhåpentligvis er enkle å lime rett på de gamle trinnene, trappa blir lys med eikefarget rekkverk og trinn.


Ute er det snø og is..


Koselig med besøk av småfugler i fuglematerne utenfor. Gulljenta har hengt opp meiseboller og de var svært populære.


Katten på post. Hun sitter lenge og følger med på fuglelivet, men innimellom tar hun en siesta (kjekt med brede vindusbrett!)


Nå er det helg og jeg har ingen store planer. Forkjølelsen har tatt over her så jeg tror det blir noen rolige dager..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det er jo blitt rålekkert i gangen, og de garderobeskapene kommer garantert godt med. Jeg elsker skap, liker å få unna ting. Har dessverre så få plasser å sette dem opp :( Ser de lekre trappetrinnene, slike har vi vært på jakt etter lenge. Hvor har dere kjøpt dem?

Anonym sa...

Dere er utrolig flinke!! Tenk at dere flyttet inn i november, og dere er jo kommet så langt. Vi flyttet inn i august, og stua vår ble ferdig bitte lille julaften....
Lekkert med de lyse fargene dere har valgt:)

God helg til deg!

Knitgirl sa...

Elisabeth- de trappetrinnene er kjøpt på Bygg og Bo (coop's byggebvareavd) De hadde kampanje like før jul og solgte disse trinnene da så vi slo til og kjøpte da, men jeg vet de har slike hele året:-)

Elin H. sa...

Så kjempekoselig bilde av katta i vinduskarmen :)