mandag 26. januar 2009

Likner litt på et kjøkken....

Bare for å si det med en gang. Kjøkkenet er ikke ferdig enda men det ser bedre ut og nå likner det i det minste på et kjøkken eller hva?
Dette gjenstår enda:
Ventilatoren manglet en del som de hadde glemt å pakke på fabrikken til Whirlpool, den delen burde dukke opp i posten i løpet av uka
Benkeplate har vi ikke så foreløpig har vi lagt på noen Huntonittplater, jeg skal ut å bestille en mørk laminatplate i dag, så blir det spennende å se hvor lang tid som går før den er klar
Vask og blandebatteri er ikke satt opp, de må vente på benkeplata, dermed har vi fortsatt ikke rennde vann eller utslagsvask
Det kommer et høyskap til over benken, vi hadde nemlig glemt å tenke på at ventilator-uttaket ikke sto midt på veggen og dermed måtte stekeovn skap og ventilator forskyves og tegningen vår stemte ikke med virkeligheten.

Her sitter jeg å steker vafler og strikker lue i mitt rotete kjøkken
Tiden med oppvask i balje og bæring av vann er altså ikke over, jeg bærer vann fra 2 etg og ned når jeg skal vaske opp, og etterpå må alt bæres opp igjen.
Dekkeplata forran oppvaskmaskin er ikke satt på
Stekeovnene virker ikke, hvorfor aner jeg ikke, og induksjonstoppen venter på benkeplata, derav hybelkomfyren oppå kjøkkenbenken....ja ja sånn er det her nå....
Ellers har Johnny fornøyd konstatert at Ikea leverer det de skal, drt har ikke manglet en eneste skrue, og den delen på ventilatorhetta var det Whirlpool som hadde glemt så alt i alt er vi superfornøyd med Ikea. Bestillinga ble gjort over tlf og vi fikk ikke sett noen av varene på ordentlig før vi kjøpte så jeg synes vi har vært veldig heldige!

7 kommentarer:

Bergir sa...

Det ser ut til at kjøkkenet ditt blir veldig fint! Du har akkurat sånn innredning som jeg også ville valgt. Jeg synes det er så fint med de rutete glassdørene.

Anonym sa...

Så fint det blir!!! Lyst og trivelig :)
Det er bestandig slik med den siste finpussen - den tar litt ekstra tid. Og gled deg til induksjon - du kommer til å elske det!
Ha ei fin uke!

Anonym sa...

Imponert over fremgangen likevel jeg da! Og midt i rotet skal du jo være glad det er ikke er jul *hehe*
Flott har det blitt og rot skal det være før alt blir på stell.

Anonym sa...

Kjempeflott kjøkken!

Rekker du å strikke mange masker pr vaffel? :)

Anonym sa...

Jo visst likner det på et kjøkken. Så flott det blir, Malin.

Fruen i Det Hvite Hus sa...

Så flott dette blir!

Anonym sa...

så fint!!! vil se mere bilda! :)