mandag 29. september 2008

Dører og vinduer bestilt

Nå har vi fått lagt inn bestilling på vinduer, kjempedeilig at det skjer noe og at vi er igang med mer enn planlegging..Bare det å få gjort noe- jeg regner med at slutten av oktober og hele november blir det pakking og flytting, vasking og så full oppusning.


Dette er ytterdøra vi skal ha, den heter Mozart og kommer fra Swedoor




Fint ikke sant! Men veien til en slik inngang er jo laaangt unna foreløpig da..

Ellers blir det to balkongdører og 10 vinduer. Snekkeren kommer første uka i desember og monterer og snekkererer...




Har nesten bestemt meg for kjøkken, det heller sterk mot Nettolinekjøkken. De har 20 prosent avslag ut november og Nice hvit er jo kjempefin da- går for en variant med valnøtt benkeplate, skap helt opp til taket (for å unngå all vaskinga oppå der) og kanskje vi får plass til en liten kjøkkenøy. Så vil jeg ha to-delt hvit poselensvask. Skal få de i butikken til å tegne et forslag på hele kjøkkenet for oss...
Og på mandag kommer rørlegger og elektriker for å gi oss et anbud på el og rør...nesten så jeg gruer for å høre hvor dyrt det blir...


5 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin den utedøra var!

Anonym sa...

Flott ytterdør og kjøkken! Blir spennende å følge dere i denne prossesen! =)

Knitgirl sa...

Ja jeg synes jo selv at døra er rett og slett lekker da! Gleder meg veldig til å få satt de inn og se hvor bra det blir!

Anonym sa...

Den ytterdøra var knallfin altså!
Jeg tror jeg hadde kost meg glugg ihjel med å pusse opp et slikt hus jeg altså!
Elsker å male osv..!
Det Nettoline-kjøkkenet var skikkelig flott, må sjekke om det er forhandler her altså.. Vi bare MÅ ta kjøkkenet her i leiligheten neste år!

Ha en strålende torsdag, Malin!

*Klem!*

Elisabeth sa...

hei..kom tilfeldigvis inn på bloggen din, og så et kjøkken jeg har sett før.. :) vi har akkurat pusset opp her hjemme og har valgt dette kjøkkenet, men da med benkeplate av betong og store sorte skiferfliser på vegg..skal ta noen bilder og legge i bloggen min, velkommen inn for en titt, og lykke til med kjøkkenoppussing :)

god helg