mandag 6. juli 2009

Sniktitt...flisene er lagt!

Nå har det gått tregt med oppusningen i det siste, men i dag kom endelig flisene på plass på badet. Langt fra ferdig enda, det er ikke en gang fuget, men det vises i allefall litt av hvordan badet blir..

Kremfargede fliser på vegg (egentlig mer rent hvitt en krem) og gulvflisene heter mokka og er en ren gråfarge. Det er vanskelig å vise rett farge på bildet her som jeg tok i kveld. Siden gulvet ikke var tørt måtte jeg stå utenfor baderommet og holde kamera på strak arm for å klare å ta bilder av den innerste delen av badet, men hva gjør man ikke når man er ivrig for å vise frem i bloggen:-)



Boksen på veggen, der rørene går og toalettet skal henge. På gulvert er det små rullesteiner, de blir liggende akkurat forran vasken. Ellers, interiøret kommer vel forhåpentligvis "snart" på plass. Det er vitrineskap, benk og vaskskap fra Norema. Så er det selvsagt dusj og toalett. Vi har valgt å ikke ha badekar, så får vi se om vi savner det. Da kan vi eventuelt sette inn det senere...

10 kommentarer:

Hilde sa...

Dette blir jo lekkert! Vi har make hvite veggfliser på vårt bad og er veldig fornøyde med dem! Likte veldig godt rullesteinene dine! Det var en flott detalj! Masse lykke til med videre oppussing. Jeg synes det er artig å følge med her inne. Har fulgt med hele veien siden dere kjøpte huset. dere har gjort en sotr og flott jobb med det!
PS: SKjørtet blir kjempefint!
Klem

Lena sa...

sukk, så nydelig ned de rullesteinene... tenk så deilig å gå på å om morgenen :)
Gleder meg til å se det endelige reultatet!

Fríða sa...

hvor har I været flittige! det ser fint ud, bliver spændende og få se badet helt færdigt.
kh.fra Island
Frida

Julia sa...

Så utrolig fine farger. De rullesteinen var kjempestilige, er de limt eller er det noe ovenpå?
Jeg suger til meg all husbyggingsinspirasjon for skal snart bygge nytt hus :-)
Ha en fin dag!

Margrethe sa...

Jeg leser innom her jeg også, jeg bare er veldig dårlig til å kommentere... Blir artig å se badet ferdig, så langt ser det flott ut!

strikkegal sa...

Så fint det blir :) Sitter her med nytt hus og har utrolig nok lyst på gammelt hus som kan renoveres og bli bra, hehe...

Syns det ble kjempestilig med rullesteiner, nesten som et teppe på gulvet :)

Anne Brit sa...

Så mye flott dere har gjort med huset deres! Kjempefint blir det.

Elisabeth sa...

Det blir kjempefint, og de rullesteinene ser spennende ut ;)

Margrethe sa...

Blir det ny sniktitt snart? *nsygjerrig*

Anonym sa...

Hei!
Ser at det er lenge siden du har skrevet, men hvor har du kjøpt de grå fliene??

Hisen Gina